LinkedIn w styczniu 2022 roku ogłosił szereg nowych rozwiązań, które mają zwiększyć zaangażowanie użytkowników na platformie oraz sprawić, że firmy będą jeszcze bardziej widoczne w serwisie.
Platforma zamierza wprowadzić interaktywne środowisko do organizacji wydarzeń audio. Jak informuje, rozwiązanie to będzie testowane jeszcze w tym miesiącu. Na wiosnę 2022 roku planowane jest także udostępnienie rozmów z wykorzystaniem wideo dla wielu osób. LinkedIn uważa, że spotkanie jest najlepszą metodą na rozpoczęcie kariery lub dołączenie do społeczności zawodowej, a także ułatwia nawiązywanie kolejnych kontaktów.
Czytaj więcej: LinkedIn przygotowuje narzędzia do tworzenia wydarzeń na żywo
LinkedIn doda także nowe opcje do newsletterów na profilu i stronie firmowej (która ma co najmniej 500 obserwujących). Dzięki nim subskrybenci będą na bieżąco z działaniami firm i osób, którymi się interesują. Newslettery będą prezentowane w sekcji polecane, co ma ułatwić odbiorcom ich odnalezienie. Czytamy także, że obserwujący otrzymają powiadomienia o udostępnieniach nowych artykułów. Platforma zapowiedziała, że będzie dalej rozwijać możliwości związane z tworzeniem newsletterów – od edycji, przez sposoby udostępniania, aż po przygotowanie analiz.
Źródło: linkedin.com
Serwis chce także ułatwić członkom społeczności dzielenie się najważniejszymi momentami w ich karierze. Platforma doda podpowiedzi, z których użytkownik będzie mógł skorzystać, by poinformować o ważnych wydarzeniach, takich jak zmiana pracy, kolejny rok w organizacji czy awans.
Ponadto LinkedIn zdecydował się przygotować narzędzia, które pomogą w znajdywaniu nowych miejsc pracy przy wykorzystaniu sieci zawodowej zbudowanej na platformie. Od teraz, gdy pracodawca opublikuje ogłoszenie o pracy i włączy #Zatrudniam, jego bliskie kontakty zostaną o tym poinformowane. Następnie będą mogły przekazać to osobom, które mogą być tym zainteresowane, umieszczając post przenoszący bezpośrednio do menedżera rekrutacji. (as)