16 września 2022 roku na LinkedInie pojawiła się informacja o nowych ulepszeniach platformy.
Jak podaje Tomer Cohen, dyrektor ds. produktu, w ramach aktualizacji platformy LinkedIn wprowadzony zostaje nowy interfejs – „focused inbox”, który ma za zadanie przekierowywać mniej wartościowe wiadomości do zakładki „other”.
Na LinkedInie czytamy: „The Focused Inbox to inteligentny wyświetlacz, który ułatwia znajdowanie i odpowiadanie na wiadomości, które mają największe znaczenie, kategoryzując przychodzące wiadomości na dwie zakładki. Najbardziej istotne wiadomości będą wyświetlane w karcie „Focused”, a pozostałe pozostaną dostępne w karcie „Inne”. Wiadomości można również łatwo przenosić między zakładkami”.
Platforma zauważa również, że skrzynka odbiorcza stanie się inteligentniejsza na podstawie tego, jak się z niej korzysta.
Oprócz tego LinkedIn chce również pomóc użytkownikom w znalezieniu aktualnych ofert pracy w firmie, w której obecnie pracują – „Jobs at your company” w zakładce „Jobs” pokaże nowe ogłoszenia dotyczące wewnętrznych rekrutacji – czytamy. (zd)
Źródło: linkedin.com