poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościLinkedIn rozwija marketing B2B

LinkedIn rozwija marketing B2B

6 grudnia 2022 roku LinkedIn poinformował na swoim blogu o rozpoczęciu testowania Group Identity, czyli „rozwiązania, które zachowuje prywatność, a jednocześnie jest stworzone specjalnie na potrzeby B2B”.

Serwis zwraca uwagę, że w przypadku B2C chodzi o bezpośrednie dotarcie do klienta, a B2B zakłada większą liczbę potencjalnych decydentów.

Dzięki Group Identity LinkedIn wykorzysta dane użytkowników, takie jak staż pracy, branża oraz zainteresowania, aby pomóc im w mierzeniu skuteczności kampanii i optymalizacji jej pod kątem celów, które są najważniejsze dla firmy – czytamy na linkedin.com.

Ponieważ 87 proc. liderów marketingu B2B na całym świecie stwierdziło, że dane pochodzące bezpośrednio od ich klientów są ważne dla ich strategii marketingowych, Linkedin pracuje nad sposobami integracji tych danych z platformą. W związku z tym testowane jest narzędzie Conversions API, które będzie pomocne w kontrolowaniu danych własnych – informuje źródło. (zd)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj