LinkedIn powiadomił w grudniu 2023 roku na swojej stronie o wprowadzeniu nowych narzędzi do tworzenia newslettera. Mają one ułatwić użytkownikom dzielenie się swoją wiedzą i zdobywanie kontaktów.
Serwis ulepszył przeznaczoną dla biuletynów analitykę, która dzięki zmianom pokazuje głębszy wgląd w dane demograficzne odbiorców i wydajność treści. Jest ona dostępna zarówno dla indywidualnych autorów, jak i stron z biuletynami. Dostęp do analizy newsletterów można uzyskać z pulpitu nawigacyjnego na profilu lub za pośrednictwem edycji konkretnego biuletynu.
Wprowadzono także nowe opcje formatowania. Aby użytkownicy nie musieli zaczynać za każdym razem tworzenia newslettera od zera, dodano możliwość powielenia poprzedniej wersji roboczej i zaktualizowania jej o nowe treści i obrazy. Funkcja ta zostanie udostępniona w grudniu 2023 roku.
LinkedIn ułatwił też podgląd treści przed opublikowaniem lub udostępnieniem wersji roboczej. Ponadto, dodano usprawnioną funkcję przełączania autorów podczas zamieszczania artykułu, co pomoże użytkownikom zdecydować, czy chcą opublikować go jako zwykły członek, czy firma. (ao)