niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościLinkedIn ulepsza newslettery i dodaje klikalne linki na zdjęciach

LinkedIn ulepsza newslettery i dodaje klikalne linki na zdjęciach

LinkedIn na swojej stronie ogłosił aktualizację kilku funkcji na platformie oraz dodanie nowych narzędzi. Serwis wprowadza zmiany m.in. w newsletterach, a także udostępnia klikalne linki na zdjęciach i filmach.

Platforma zapewnia, że od teraz zapis do biuletynu będzie łatwiejszy. Przycisk subskrypcji zostanie umieszczony w profilu autora. Pojawi się także możliwość udostępniania linku odsyłającego do subskrypcji newslettera.

Źródło: linkedin.com

Kolejną zmianą będzie poprawa dotarcia do biuletynów. LinkedIn zapowiada, że znajdowanie newsletterów w wynikach wyszukiwania będzie teraz łatwiejsze, a wszystkie biuletyny będą widoczne w wyszukiwarce pod nazwą wybraną przez twórcę.

Źródło: linkedin.com

LinkedIn zapowiedział także, że ulepszy wykrywanie artykułów w wyszukiwarce. Członkowie platformy będą mogli dostosowywać tytuły i opisy pod zasady SEO, aby kontrolować sposób wyświetlania artykułów, a tym samym ułatwiać innym znajdowanie ich treści.

Platforma dodaje także narzędzie klikalnych linków na zdjęciach lub filmach. Użytkownicy będą mogli umieszczać naklejkę z linkiem odsyłającym do innych materiałów.

Źródło: linkedin.com

Serwis zapowiada także wprowadzenie nowej strony z narzędziami analitycznymi, na której możliwy będzie dostęp do szczegółowych statystyk. LinkedIn chce, aby narzędzia analityczne, które wprowadził w ostatnim czasie, były dostępne dla twórców w jednym miejscu.

Rozszerzona ma zostać także funkcja planowania publikacji. LinkedIn zapowiada, że niedługo twórcy artykułów i biuletynów będą mogli korzystać z tych samych narzędzi do planowania, które serwis wprowadził dla postów.

LinkedIn podał także, że platforma ma już ponad 900 mln użytkowników na całym świecie. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj