LinkedIn na swojej stronie ogłosił aktualizację kilku funkcji na platformie oraz dodanie nowych narzędzi. Serwis wprowadza zmiany m.in. w newsletterach, a także udostępnia klikalne linki na zdjęciach i filmach.
Platforma zapewnia, że od teraz zapis do biuletynu będzie łatwiejszy. Przycisk subskrypcji zostanie umieszczony w profilu autora. Pojawi się także możliwość udostępniania linku odsyłającego do subskrypcji newslettera.
Źródło: linkedin.com
Kolejną zmianą będzie poprawa dotarcia do biuletynów. LinkedIn zapowiada, że znajdowanie newsletterów w wynikach wyszukiwania będzie teraz łatwiejsze, a wszystkie biuletyny będą widoczne w wyszukiwarce pod nazwą wybraną przez twórcę.
Źródło: linkedin.com
LinkedIn zapowiedział także, że ulepszy wykrywanie artykułów w wyszukiwarce. Członkowie platformy będą mogli dostosowywać tytuły i opisy pod zasady SEO, aby kontrolować sposób wyświetlania artykułów, a tym samym ułatwiać innym znajdowanie ich treści.
Platforma dodaje także narzędzie klikalnych linków na zdjęciach lub filmach. Użytkownicy będą mogli umieszczać naklejkę z linkiem odsyłającym do innych materiałów.
Źródło: linkedin.com
Serwis zapowiada także wprowadzenie nowej strony z narzędziami analitycznymi, na której możliwy będzie dostęp do szczegółowych statystyk. LinkedIn chce, aby narzędzia analityczne, które wprowadził w ostatnim czasie, były dostępne dla twórców w jednym miejscu.
Rozszerzona ma zostać także funkcja planowania publikacji. LinkedIn zapowiada, że niedługo twórcy artykułów i biuletynów będą mogli korzystać z tych samych narzędzi do planowania, które serwis wprowadził dla postów.
LinkedIn podał także, że platforma ma już ponad 900 mln użytkowników na całym świecie. (bs)