LinkedIn dodaje nowe narzędzia do zarządzania reklamami na platformie. Serwis na swoim blogu poinformował, że wprowadził nowe funkcje dla marketerów.
Platforma daje możliwość skorzystania z usług partnera marketingowego poza serwisem, w celu zmierzenia skuteczności reklam. Dodatkowo, LinkedIn automatycznie uwzględni dane offline w zbiorczych raportach dotyczących konwersji reklam, aby pomóc lepiej zrozumieć wpływ marketingu na wyniki biznesowe.
LinkedIn wprowadził również bezpłatne statystyki w ramach Campaign Managera, aby pomóc markom określić potrzeby odbiorców i osiągnąć lepsze wyniki. Narzędzie wygeneruje informacje o odbiorcach na podstawie ich aktywności, treści, w jakie się angażują, a także uwzględni ich stanowiska, lata doświadczenia, staż pracy, lokalizacje, nazwy firm i branże.
Ponadto, jak informuje LinkedIn, nowy format reklam pozwala promować dłuższe treści bezpośrednio w kanałach członków, gdzie można pobierać dokumenty i raporty bez konieczności opuszczania platformy.
Serwis wprowadza także bibliotekę multimediów, która umożliwia reklamodawcom łatwiejsze tworzenie reklam, zapewniając jedną lokalizację do przesyłania, przechowywania, zarządzania i wybierania wszystkich multimediów, których używają do wyświetlania pojedynczych reklam graficznych i wideo. Twórcy mogą utworzyć do pięciu reklam jednocześnie.
W celu skorzystania z nowych funkcji należy zalogować się do Campaign Managera. (bs)