Serwis pokazał nową funkcję, która ma umożliwiać użytkownikom dodawanie geofiltrów – przypominających te ze Snapchata – do wideo, które tworzą podczas wydarzeń i konferencji za pomocą aplikacji LinkedIn – czytamy na mashable.com. Nową funkcję testowano podczas kilku eventów w ostatnich tygodniach, ale więcej osób mogło z niej skorzystać w czasie konferencji Grace Hopper Celebration (konferencja technologiczna dla kobiet – przyp. red.), która odbywa się w dniach 4-6 października w Orlando w USA – czytamy dalej.
Źródło: linkedin.com/in/kiranprasad
Geofiltry zostały zaprojektowane wewnętrznie przez zespół LinkedIna i to on obecnie kontroluje, do filmów z których wydarzeń można je dodawać. Peter Roybal Video Product Manager LinkedIna poinformował, że nie wyklucza, iż w przyszłości przekaże użytkownikom większą swobodę w zakresie korzystania z tej funkcji.
Przypomnijmy, że w lipcu tego roku LinkedIn wprowadził opcję zamieszczania filmów w aplikacji. Pisaliśmy również o tym, jak umiejętnie korzystać z tej nowej funkcji. (pp)