LinkedIn wprowadza kilka nowych narzędzi w grupach, które mają zwiększyć zaangażowanie na platformie oraz przyciągnąć nowych użytkowników – poinformował portal socialmediatoday.com.
Jednym z nich ma być pojawienie się powiadomień o nowych postach w grupach – czytamy. LinkedIn chce, aby członkowie byli na bieżąco z tym, co dzieje się w społecznościach, do których należą. Ta opcja ma być udostępniona w pierwszej kolejności administratorom grup, jednak w przyszłości ma być również dostępna dla pozostałych użytkowników – czytamy dalej.
Inną nową funkcją, którą zapowiedział LinkedIn, mają być powiadomienia o postach opublikowanych w grupach przez osoby z sieci kontaktów danego użytkownika – pisze źródło. Jak czytamy, użytkownik ma zostać poinformowany w momencie, gdy ktoś z jego znajomych rozpocznie dyskusję w grupie. Platforma chce w ten sposób zwiększyć zaangażowanie wśród osób korzystających z serwisu, ułatwiając im odnalezienie grup wpisujących się w ich zainteresowania.
Socialmediatoday.com pisze również, że LinkedIn pracuje nad tym, aby użytkownicy szybciej mogli dotrzeć do istotnych dla nich treści. Dlatego też administratorzy już wkrótce będą mogli wysyłać do pozostałych członków powiadomienia o ważnych rozmowach, które toczą się w grupach. Dodatkowo platforma chce, aby treści w nich były bardziej trafnie dobierane oraz rzetelne. Jak czytamy dalej, obecnie serwis opracowuje system przeglądania postów oraz ich zatwierdzania, który pozwoli administratorom na wcześniejszą weryfikację treści – pisze portal.
LinkedIn zapowiedział również umożliwienie dodawania grafiki na okładkę grupy, co ma pozwolić na jej personalizację – czytamy.
Źródło pisze, że nie wszystkie z wymienionych narzędzi zostały już wprowadzone, jednak platforma zapowiedziała, że wkrótce już wszystkie będą dostępne. (pm)