LinkedIn ogłosił, że już ponad 10 mln użytkowników włączyło tryb twórcy. Serwis wprowadza kolejne narzędzia, które mają pomóc budować zaangażowaną publiczność i nawiązywać znaczące relacje z obserwatorami.
Jedną z nowych opcji będzie rozszerzenie dostępu do wydarzeń audio dla jeszcze większej liczby twórców.
LinkedIn poinformował na swoim blogu, że na początku 2022 roku rozpoczął testowanie wersji beta nowego narzędzia, które da twórcom możliwość prowadzenia interaktywnej dyskusji audio z odbiorcami. Dzięki niemu twórcy będą mogli łączyć się ze swoimi społecznościami, organizując m.in. wydarzenia czy rozmowy z liderami. Serwis rozszerzy dostęp do hostingu wydarzeń audio dla każdego, kto ma włączony tryb twórcy i spełnia zasady społeczności dotyczące bycia profesjonalnym dostawcą treści.
Źródło: linkedin.com
Drugą nowością w trybie twórcy będzie wyświetlanie linku w bio profilu. LinkedIn odpowiada tą funkcją na prośby użytkowników, którzy zwiększenie widoczności osobistej strony internetowej, wydarzenia lub portfolio uważają za priorytet.
Serwis ulepszy także sposób, w jaki użytkownicy będą mogli odkrywać i obserwować twórców. Jak zapowiedział na swoim blogu, w nadchodzących tygodniach umożliwi udostępnienie lub osadzenie linku do profilu w innych witrynach internetowych, wiadomościach e-mail i blogach, co da szansę na zwiększenie liczby obserwujących.
LinkedIn zamierza także poprawić widoczność postów dla użytkowników, którzy nie obserwują danej osoby, oraz ulepszyć pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania. Jeśli ktoś wyszuka konkretną firmę lub temat, serwis pokaże profile twórców, którzy omawiają te zagadnienia, i ułatwi śledzenie tych osób.
Ostatnią nową funkcją będzie możliwość automatycznego obserwowania osób, z którymi dany użytkownik chce nawiązać połączenie. Gdy członek LinkedIna zaprosi innego użytkownika do nawiązania kontaktu, automatycznie zaczną się obserwować. (bs)