poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościLinkedIn wprowadza nowe rozwiązania reklamowe

LinkedIn wprowadza nowe rozwiązania reklamowe

4 kwietnia 2024 roku LinkedIn poinformował na swojej stronie, że wprowadza nowe opcje reklamowe – LinkedIn CTV i Live Event Ads. Mają one na celu wsparcie firm w skuteczniejszym angażowaniu odbiorców – zarówno w serwisie, jak i poza nim. 

Lindsey Edwards, autorka publikacji i wiceprezeska ds. zarządzania produktami w LinkedInie, wyjaśnia, że opcja LinkedIn CTV opiera się na wyświetlaniu reklam wideo „w strumieniu”. Materiały mają pojawiać się na ekranach, które korzystają z opcji telewizji hybrydowej. 

Reklamodawcy mogą uzyskać dostęp do LinkedIn CTV za pośrednictwem zakładki LinkedIn Campaign Manager. Reklamy mają być przesyłane strumieniowo przez wydawców, m.in. Paramount czy Samsung Ads – dowiadujemy się. 

Serwis współpracuje z przedsiębiorstwem mediowym NBCUniversal w celu wprowadzenia LinkedIn Premiere – nowej oferty, która także ma być dostępna po kliknięciu w zakładkę LinkedIn Campaign Manager.

LinkedIn Premiere ma kierować reklamy do odbiorców w Stanach Zjednoczonych za pośrednictwem treści strumieniowych premium NBCUniversal w telewizji hybrydowej. Założeniem tej opcji jest dotarcie do „osób decyzyjnych, które oglądają reklamy w treściach premium”.

„Współpracując z LinkedInem, NBCUniversal może zapewnić naszym partnerom marketingowym unikalny dostęp do decydentów biznesowych, którzy już oglądają nasze bezpieczne dla marki, różnorodne i definiujące kulturę treści” – przekazuje Dominick Vangeli, Senior Vice President & General Manager of Advanced Advertising w NBCUniversal. 

LinkedIn podkreśla także, że współpracuje „z wiodącymi w branży partnerami”. Jako przykład podaje iSpot, który ma wesprzeć serwis w zakresie analiz dotyczących odbiorców B2B w różnych przestrzeniach, m.in. telewizji linearnej i hybrydowej. Współdziałanie z grupą Kantar ma natomiast przyczynić się do pozyskiwania informacji na temat tego, w jaki sposób dana kampania prowadzi do wzrostu m.in. świadomości marki wśród docelowych klientów B2B. 

Serwis zamierza wprowadzić opcję Live Event Ads. Stanowi ona „kolejny sposób na zwiększenie liczby rejestracji na wydarzenia, budowanie świadomości marki i osiąganie wymiernych wyników z inwestycji w wydarzenia” – dowiadujemy się. 

Nowy format ma pomóc w promowaniu firmowych wydarzeń na żywo – przed ich rozpoczęciem, w trakcie oraz po zakończeniu. (an)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj