W marcu 2024 roku LinkedIn poinformował na swoim blogu o wprowadzeniu funkcji Pages Messaging dla wszystkich stron firmowych w serwisie. Rozwiązanie ma umożliwić użytkownikom platformy nawiązywanie bezpośredniego kontaktu z przedsiębiorstwami, a markom nowy sposób na budowanie społeczności.
Portal przekazuje, że nowa funkcja jest dostępna w „Ustawieniach skrzynki odbiorczej” na stronie administratora. Uruchomienie opcji skutkuje pojawieniem się przycisku „Wiadomość” w górnej części strony. Osoby, które chcą skontaktować się z daną organizacją, mają do wyboru różne warianty z rozwijanej listy, m.in. zapytanie o ofertę pracy, wparcie czy przesłanie demo.
Źródło: linkedin.com
Jak czytamy, użytkownik, który skontaktuje się z firmą, otrzyma powiadomienie o otrzymaniu wiadomości przez odbiorcę.
Po stronie firm jedynie administratorzy stron i administratorzy treści mogą wyświetlać wiadomości oraz na nie odpowiadać.
Co więcej, administratorzy mogą zarządzać wieloma skrzynkami odbiorczymi stron jednocześnie przez przejście do swoich wiadomości i wybranie opcji „Skrzynki odbiorcze stron” lub przez przejście do widoku administratora danej strony. Mają również możliwość konfigurowania tematów konwersacji, które trafią do ich skrzynek odbiorczych. Dzięki temu są w stanie segregować wiadomości, dzielić na poszczególne kategorie i nadawać priorytet wybranym wątkom.
Źródło: linkedin.com
LinkedIn rozpoczął wprowadzanie wiadomości na stronach firmowych już w połowie 2023 roku. Do tej pory jednak rozwiązanie nie było dostępne dla wszystkich. (an)