LinkedIn na swoim blogu zapowiedział nowe funkcje na 2023 rok. Jak czytamy, pojawić mają się m.in. napisy do filmów, narzędzie do kolekcjonowania ofert pracy oraz planowania postów.
Od teraz platforma automatycznie wygeneruje napisy do filmów w serwisie. Na razie funkcja ta dostępna jest tylko w języku angielskim. Użytkownik może dodać napisy od razu lub edytować je przed opublikowaniem. Widzowie mogą również włączyć wysoki kontrast podczas oglądania filmów w aplikacji LinkedIn, co ma poprawić dostępność dla osób niedowidzących.
Źródło: linkedin.com
LinkedIn pozwoli również na kolekcjonowanie ofert pracy z podziałem na preferencje lub zainteresowana. Funkcja dostępna jest na razie tylko w Stanach Zjednoczonych.
Źródło: linkedin.com
Serwis oficjalnie wprowadza także planowanie postów. Ikona zegara ma pojawić się obok przycisku „Publikuj”. Użytkownik będzie mógł wybrać datę oraz przedział czasowy, kiedy zaplanowany post ma zostać opublikowany na LinkedInie.
Czytaj też: LinkedIn testuje planowanie wpisów
Na platformie pojawiła się także zakładka „Produkty”, która ma pozwolić użytkownikom łatwiej je odkrywać i znajdować bezpośrednio z wyszukiwarki LinkedIna. Serwis zapowiedział, że funkcja będzie jeszcze ulepszona, aby zwiększać trafność wyszukiwania i zapewnić bardziej spersonalizowane wybory. (bs)