niedziela, 19 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościLinkleaders wprowadza zmiany w strukturze

Linkleaders wprowadza zmiany w strukturze

W lipcu 2023 roku Linkleaders ogłosiło wprowadzenie zmian w zespołach agencji. Ma to związek z rozwojem firmy i nowymi usługami w jej ofercie. Nowe funkcje pełnią Anna Zając, Ina Martela i Kinga Gierosz.

Anna Zając awansowała na stanowisko dyrektora zarządzającego. Z agencją jest związana od 2019 roku. Do tej pory pełniła w niej funkcję Client Service Directora. Zając odpowiada m.in. za zarządzanie pracą 30-osobowego zespołu, koordynację projektów strategicznych oraz kluczowych przetargów, rozwijanie współpracy z obecnymi klientami, a także wytyczanie nowych ścieżek rozwoju biznesu. Do jej zadań należy także wspieranie w zakresie doradztwa strategicznego wszystkich projektów employerbrandingowych realizowanych dla klientów Linkleaders.

Zając ma 16 lat doświadczenia w marketingu, reklamie oraz PR w branżach B2C oraz B2B. Doświadczenie w zarządzaniu markami konsumenckimi zdobywała w mBanku, PKP i PizzaPortal (obecnie Glovo – prowadziła kampanie multichannel, wprowadzała na rynek nowe produkty i usługi, a także zarządzała budżetami reklamowymi. W mBanku zajmowała się tworzeniem i implementacją strategii komunikacji produktów i usług bankowych dla zamożnych klientów. Zarządzała również procesem rebrandingu banku w Czechach i na Słowacji. W PKP realizowała kampanię 360 stopni repozycjonującą wizerunek marki. Przed rozpoczęciem pracy w Linkleaders koordynowała współpracę firmy PizzaPortal z markami FMCG.

Ina Martela objęła w Linkleaders stanowisko Head of Employer Branding. Odpowiada za zarządzanie zespołem EB, rozwój tej praktyki w agencji, pozyskiwanie nowych klientów oraz realizację KPI. Do jej obowiązków należy także strategiczne doradztwo dla klientów EB.

Do Linkleaders Martela dołączyła w 2022 roku –  najpierw jako Senior Consultant współpracowała z klientami obsługiwanymi przez zespół Tech & Services (m.in. GoodHabitz i Diebold Nixdorf), a później koordynowała działania dla klientów praktyki employer branding (m.in. Deloitte i mBank). Ma ponad 13 lat doświadczenia zawodowego. Przed dołączeniem do Linkleaders pracowała w Imago PR.

Kinga Gierosz objęła z kolei nową rolę w strukturach agencji – została Art Directorką. Odpowiada za branding agencji oraz dwóch innych podmiotów z grupy (Primespeakers oraz Dat:awesome). Nadzoruje też kluczowe projekty brandingowe z portfolio Linkleaders. 

Gierosz w Linkleaders pracuje od 2018 roku. Dotychczas wspierała agencję w zakresie kreacji i budowy wizerunku firmy, jak i realizowała projekty employerbrandingowe dla klientów takich jak Deloitte, mBank czy JLL. Do jej zadań należy też prowadzenie działań marketingowych i komunikacyjnych producenta jaj, Grupy Woźniak. (mb)

Zdjęcie główne: Kinga Gierosz, Anna Zając, Ina Martela

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj