Do agencji dołączyli Tomasz Kordowski oraz Mateusz Śledzik. Linkleaders zatrudniło konsultantów o kompetencjach związanych z komunikacją kryzysową i rynkiem digital.
Tomasz Kordowski od sierpnia 2017 roku jako Senior Consultant zajmuje się markami branż usług biznesowych oraz real estate. Do jego zadań należy też rozwijanie oferty agencji, m.in. o działania związane z komunikacją kryzysową. Utworzono dla niego nowy etat, Kordowski nikogo nie zastąpił.
W branży public relations pracuje od 2008 roku. Poprzednio pracował jako Account Director w agencji Alert Media Communications. Doradzał takim markom jak Baker & McKenzie, Budimex, Leroy Merlin, Lumag, Novartis, Nutricia, Pramerica, Polpharma, Porta KMI Poland, Przedsiębiorstwo Budowy Kopalń PeBeKa, Saule Technologies, Swiss Krono czy Veolia Usługi dla Środowiska.
Kordowski jest autorem publikacji branżowych oraz laureatem Złotego Spinacza w 2016 roku (za projekt contentmarketingowy „By me” dla Porta KMI Poland). Ukończył socjologię na Wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym Uniwersytetu Łódzkiego. Od 2016 roku wykłada na London School of Public Relations, której również jest absolwentem.
Mateusz Śledzik z kolei w lipcu 2017 objął niedawno utworzone stanowisko Digital Practice Lead. Ma poprowadzić nową praktykę Linkleaders, której celem jest rozwój innowacyjnych usług i produktów cyfrowych dla klientów agencji. Jak dowiedziało się PRoto, będą związane z marketingowym i technologicznym wsparciem dla rekrutacji i employer brandingu.
Nowy pracownik łódzkiej agencji transformacjami cyfrowymi i budową strategii digitalowych dla firm z sektora finansowego zajmuje się od 2013 roku. Jako specjalista ds. strategii współtworzył i rozwijał Bank SMART oraz europejski dyskont finansowy Bank SMART EU (które obecnie funkcjonują pod szyldem Nest Bank). Śledzik pracował również jako Digital Strategy Consultant w Accenture Strategy.
Jest autorem publikacji i raportów branżowych, absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego, a także alumnem programu „Think Paga! – Akademia Analiz i Mediów” realizowanego przez Fundację im. Lesława A. Pagi.
Linkleaders korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mp)