W kwietniu 2024 roku Havas PR Warsaw rozpoczęło współpracę z LIPTON Teas and Infusions. Producent herbat powierzył agencji m.in. opracowanie pełnej strategii komunikacji korporacyjnej w Polsce.
Havas PR Warsaw zajmie się opracowaniem strategii komunikacji korporacyjnej, opartej o wartości i cele zrównoważonego rozwoju LIPTON Teas and Infusions w Polsce. Agencja będzie też odpowiedzialna za przygotowanie i wprowadzenie długoterminowego planu komunikacji marki. Współpraca zakłada także prowadzenie biura prasowego oraz realizację działań edukacyjnych mających na celu budowania świadomości korzyści płynących z picia herbat i naparów ziołowych.
Co więcej, Havas PR Warsaw w ramach doradztwa strategicznego będzie także wspierać klienta w sytuacjach o potencjale kryzysowym.
Przez kontrakt z Liptonem agencja powiększa portfolio klientów w ramach praktyki kompetencyjnej corporate communications & ESG. Jak mówi Tomasz Lis, Managing Director w Havas PR Warsaw, agencja odpowiada „nie tylko za komunikację działań klienta, ale też spójność z kluczowymi wartościami, wsparcie realizacji celów i dotarcie z właściwymi przekazami do właściwej grupy interesariuszy”.
Współpraca jest efektem rekomendacji, a umowę podpisano na czas nieokreślony. Z ramienia agencji działania prowadzi zespół pod kierownictwem Katarzyny Fabjaniak, Executive Director. (mb)