Areta Szpura, współwłaścicielka Local Heroes, zarzuca sieciówce skopiowanie pomysłu polskiej marki. Sprawę opisuje zetchilli.pl.
Local Heroes to polska marka, założona przez Aretę Szpurę i Karolinę Słotę.
Jak czytamy, przypinki zaprojektowane przez Local Heroes przypominają te, które pojawiły się w sklepach sieci Reserved. Aneta Szpura, współwłaścicielka marki, zwróciła uwagę na to podobieństwo we wpisie na Facebooku. Opublikowała zdjęcia z komentarzem „Kradzież na pewno nie jest wyrazem GRL PWR”.
W komentarzach pod wpisem projektantki internauci wyrażają swoje oburzenie – czytamy dalej.
Zapytaliśmy Reserved o stanowisko marki w tej sprawie.
„Niezwłocznie skontaktowaliśmy się z w tej sprawie z Local Heroes – traktujemy temat priorytetowo i wspólnie ustalamy dalsze działania. Równocześnie już dziś możemy poinformować, że produkt zostanie wycofany z naszej sieci sprzedaży” – odpowiedziała PRoto.pl Marta Chlewicka, rzecznik prasowa LPP.
Niedawno o Reserved było głośno za sprawą kampanii #PolskiChłopak. Akcję rozpoczął film, w którym Amerykanka prosiła o pomoc w odnalezieniu Wojtka z Polski. Po tym, jak okazało się, że wideo to część kampanii, internauci poczuli się oszukani. (mb)