Heraklion, stolica Krety, ruszył właśnie z najnowszą kampanią promocyjną miasta działającą pod nazwą „LoveHER-5 Senses-365 days”. Projekt ma zachęcać do odkrywania miasta wszystkimi zmysłami – informuje turystyka.rp.pl.
Urząd Miasta Heraklionu przygotował nową kampanię promowaną hasłem „Love HER”. Jak wyjaśniają twórcy, koncepcja przekazu opiera się na grze słownej, w której wykorzystany zostaje skrót nazwy lotniska w Heraklionie – „HER” – co brzmi jak angielski zaimek.
Kampania ma zachęcać do „pokochania miasta” wszystkimi zmysłami – wzrokiem, słuchem, węchem, dotykiem i smakiem – podaje grecki portal branży turystycznej „Greek Travel Pages” cytowany przez źródło.
Jak czytamy, wzrok ma pomóc w odkrywaniu piękna starożytnych zabytków, kultury i malowniczych krajobrazów Heraklionu. Przez dotyk turyści mają doświadczać gościnności mieszkańców, zaś zmysł słuchu ma pozwolić na wsłuchanie się w rytm miasta i muzykę wygrywaną na lirze.
Jak dalej wylicza portal, poprzez zmysł zapachu goście poznać mają aromat kreteńskich ziół i soczystych owoców znalezionych na lokalnych targach. Smak zaś ma pozwolić na odkrywanie miasta od strony gastronomicznej, do czego szczególnie zachęcają twórcy kampanii. Heraklion znalazł się bowiem na liście UNESCO wśród „zagranicznych kierunków kulinarnych” – informuje turystyka.rp.pl.
Władze miasta zachęcają również do korzystania z bogatej oferty wydarzeń kulturalnych, które w Heraklionie odbywają się przez cały rok – donosi źródło. (kn)
Źródło: turystyka.rp.pl, Pokochaj ją wszystkimi zmysłami! Kogo? Stolicę Krety, Marzena German, 22.08.2024