piątek, 15 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościLoveBrands Group kontynuuje współpracę z Bankiem Pocztowym

LoveBrands Group kontynuuje współpracę z Bankiem Pocztowym

23 kwietnia 2024 roku agencja LoveBrands Group poinformowała o kontynuacji współpracy z Bankiem Pocztowym w zakresie programu „Cyberdojrzali. Bądz mądrzejszy od oszusta”.

Założeniami projektu są szerzenie wiedzy z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz informowanie o sposobach na ustrzeżenie się przed przestępcami finansowymi. 

W ramach współpracy agencja od kilku miesięcy wspiera nową strategię komunikacji banku i przygotowuje treści na jego media społecznościowe. Prowadzi również profil projektu na Facebooku. W tworzenie postów umieszczanych w social mediach angażują się działy LoveBrands Relations oraz LoveBrands Digital. 

Za obsługę projektu odpowiada Ewelina Pawłowska, Head of LoveBrands Relations. (an)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj