Kenwood – producent robotów kuchennych i drobnego AGD – wybrał LoveBrands Group do współpracy na kolejny rok i rozszerzył współpracę z agencją. Od lutego 2023 roku zakres działań obejmuje dodatkowo influencer marketing.
LoveBrands Group współpracuje z marką Kenwood od kilku lat. Dotychczas agencja była odpowiedzialna za administrację i moderację grupy „YOU KEN COOK by KENWOOD” na Facebooku, w której prezentowane są m.in. treści kulinarne i porady techniczne. W 2022 roku LoveBrands Studio – marka należąca do LoveBrands Group – zrealizowała dla tego klienta również kampanię ATL (odpowiadała za koncepcję kreatywną oraz client service).
Teraz agencja zajmie się pełną obsługą w zakresie influencer marketingu, w tym realizacją wielokanałowych kampanii z influencerami na Instagramie, YouTubie i TikToku. Zadaniem agencji będzie także organizacja eventu.
Z ramienia LB Group za obsługę projektu odpowiada Karolina Kraśnicka, Communications Consultant. (mb)