Pod koniec maja 2023 roku LoveBrands Medical, będące częścią LoveBrands Group, poinformowało, że po raz czwarty z rzędu zrealizuje program „Recepta na Sukces” dla Gedeon Richter Polska. Inicjatywa poświęcona jest wsparciu rozwoju zawodowego przyszłych farmaceutów i w tym roku odbywa się pod hasłem „Zdrowy Rozwój Zawodowy”.
Tematem przewodnim programu jest wsparcie studentów farmacji wchodzących na rynek pracy w świadomym podejmowaniu wyzwań zawodowych – tak, by przynosiły one satysfakcję i dawały poczucie celowości i sensu, lecz także kształtowanie umiejętności dbania o komfort psychiczny. Jak wyjaśniają organizatorzy, to odpowiedź na wyzwania, jakie stawia przed pracodawcami z sektora farmacji pokolenie Z. Program ma zarówno wspierać studentów farmacji, jak i pokazywać najlepsze praktyki zatrudnienia, jakimi powinni się kierować pracodawcy.
Działania obejmą cykl warsztatów i webinarów edukacyjnych dla studentów farmacji, które poprowadzą specjaliści z zakresu psychologii, kształtowania relacji opartych na empatii, a także umiejętności komunikacyjnych. Komunikacja prowadzona będzie na stronie programu na Facebooku i na korporacyjnym profilu Gedeon Richter na Instagramie. Tam pojawiać się będą treści edukacyjne.
W ramach współpracy LoveBrands Medical stworzyło kompleksową komunikację wizualną IX edycji programu.
Z ramienia agencji za realizację projektu odpowiadają: Mateusz Konwerski, Senior Communications Consultant, oraz Karolina Ołdak, Communications Consultant, przy wsparciu Marty Domańskiej, dyrektorki LoveBrands Medical. (mb)