Z początkiem września 2017 roku LoveBrands Relations nawiązało współpracę z marką Vichy, należącą do L’Oreal Polska.
Marka w ubiegłym roku rozpoczęła komunikację w ramach nowej platformy „Poznaj źródło swojej siły” i podjęła decyzję o wyborze nowego partnera w zakresie obsługi działań public relations. W wyniku przetargu wybrano LoveBrands Relations.
Agencja zajmie się opracowaniem działań wizerunkowych, które mają pozwolić Vichy na ugruntowanie nowego pozycjonowania. LoveBrands Relations odpowiada za szczegółowy koncept programu społecznego „Siła kobiet”, jego realizację, a także za budowanie relacji z mediami wokół tematów związanych z programem.
Za obsługę Vichy ze strony agencji odpowiada zespół w składzie: Dorota Bieniek-Kaska, Joanna Niemiec, Monika Wincenciak-Ziemba i Magdalena Radecka.
Strony nie informują, na jak długo podpisano umowę.
Wcześniej przy tym projekcie marka współpracowała z Roots PR.
LoveBrands Relations korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (pp)