Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Luiza Jakubowska PR Managerką w Roborock. w grudniu 2024 roku roborock, producent inteligentnych odkurzaczy i rozwiązań do zarządzania domem, powiadomił o dołączeniu do firmy nowej osoby – luizy jakubowskiej. objęła ona nowo utworzone stanowisko pr managerki. będzie ona odpowiedzialna za pełen zakres działań public relations, w tym opracowanie strategii komunikacyjnej, organizację wydarzeń oraz współpracę z mediami. jej zadaniem będzie zarówno zwiększenie rozpoznawalności marki, jak i umocnienie jej pozycji na polskim rynku. luiza jakubowska przed dołączeniem do roborock była związana z suzuki motor polska. od 2012 roku pełniła tam funkcję specjalistki ds. pr. odpowiadała za kontakty z mediami i całość działań wizerunkowych, także tych z zakresu csr i sponsoringu sportu. następnie od 2018 roku odgrywała rolę communication managerki i zarządzała komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną oraz działaniami reklamowymi. w przeszłości pracowała też w agencji star pr, gdzie odpowiadała za współpracę z koncernem bmw. ukończyła filologię angielską na uniwersytecie łódzkim oraz podyplomowe studia public relations w szkole głównej handlowej. (ao).
W grudniu 2024 roku Roborock, producent inteligentnych odkurzaczy i rozwiązań do zarządzania domem, powiadomił o dołączeniu do firmy nowej osoby – Luizy Jakubowskiej. Objęła ona nowo utworzone stanowisko PR Managerki.
Będzie ona odpowiedzialna za pełen zakres działań public relations, w tym opracowanie strategii komunikacyjnej, organizację wydarzeń oraz współpracę z mediami. Jej zadaniem będzie zarówno zwiększenie rozpoznawalności marki, jak i umocnienie jej pozycji na polskim rynku.
Luiza Jakubowska przed dołączeniem do Roborock była związana z Suzuki Motor Polska. Od 2012 roku pełniła tam funkcję specjalistki ds. PR. Odpowiadała za kontakty z mediami i całość działań wizerunkowych, także tych z zakresu CSR i sponsoringu sportu. Następnie od 2018 roku odgrywała rolę Communication Managerki i zarządzała komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną oraz działaniami reklamowymi. W przeszłości pracowała też w agencji Star PR, gdzie odpowiadała za współpracę z koncernem BMW.
Ukończyła filologię angielską na Uniwersytecie Łódzkim oraz podyplomowe studia public relations w Szkole Głównej Handlowej. (ao)