Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Magda Strzykalska specjalistką ds. PR-u w firmie WIŚNIOWSKI. w połowie kwietnia 2024 roku magda strzykalska dołączyła do polskiego przedsiębiorstwa wiśniowski zajmującego się produkcją bram garażowych, ogrodzeń, okien i drzwi. objęła stanowisko specjalistki ds. pr-u. w nowej roli odpowiada za działania związane z funkcjonowaniem biura prasowego na rynku polskim i zagranicznym, m.in. włoskim, francuskim czy niemieckim. zajmuje się również realizacją strategii marki w obszarze pr-u w ramach wyznaczonych celów. do jej obowiązków należą także budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z przedstawicielami mediów oraz przygotowywanie i redagowanie materiałów prasowych, wypowiedzi eksperckich czy wywiadów. ponadto, zadaniami nowej specjalistki są koordynowanie pracy agencji wspierającej firmę oraz stały kontakt z poszczególnymi pionami działu w celu zapewnienia spójnej komunikacji. strzykalska wcześniej była pr managerką w soul & mind, gdzie prowadziła projekty dotyczące m.in. pr-u kryzysowego czy produktowego dla takich firm jak wsp społem (m.in. marka majonez kielecki) czy pfeifer & langen polska (m.in. marki diamant czy tofi horses). prowadziła biura prasowe obsługiwanych wówczas korporacji oraz uczestniczyła w procesach przygotowania strategii komunikacji dla przedsiębiorstw z rynku fmcg. koordynowała m.in. event air moto show 2024 czy ekspozycję marki diamant podczas dni pola w 2022 roku i 2023 roku. ponadto, pracowała jako specjalistka ds. marketingu i pr-u w dla f.b.i. tasbud. pełniła także funkcję pr & event managerki w agencji estoria pr, w której realizowała projekty pr-owe i eventowe m.in. dla politechniki warszawskiej czy firm mazda motor polska, franke, nrv invest, elica group polska. przez wiele lat pełniła funkcję redaktorki prowadzącej w wydawnictwie imes (m.in. „infomarket” czy „infoprodukt”), a następnie redaktorki merytorycznej portalu biznestuba.pl. była również redaktorką dla wprost.pl czy agencji sciencenews. jest absolwentką wyższej szkoły umiejętności społecznych w poznaniu, gdzie ukończyła komunikację społeczną i dziennikarstwo (ze specjalizacją pr i reklama) oraz magistrą kierunku o tej samej nazwie (ze specjalizacją dziennikarstwo prasowe) uniwersytetu warszawskiego. dotychczas za działania pr-owe w firmie wiśniowski odpowiadała ewa kląg – specjalistka ds. marketingu, która pozostaje w strukturach firmy. (an).
W połowie kwietnia 2024 roku Magda Strzykalska dołączyła do polskiego przedsiębiorstwa WIŚNIOWSKI zajmującego się produkcją bram garażowych, ogrodzeń, okien i drzwi. Objęła stanowisko specjalistki ds. PR-u.
W nowej roli odpowiada za działania związane z funkcjonowaniem biura prasowego na rynku polskim i zagranicznym, m.in. włoskim, francuskim czy niemieckim. Zajmuje się również realizacją strategii marki w obszarze PR-u w ramach wyznaczonych celów. Do jej obowiązków należą także budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z przedstawicielami mediów oraz przygotowywanie i redagowanie materiałów prasowych, wypowiedzi eksperckich czy wywiadów. Ponadto, zadaniami nowej specjalistki są koordynowanie pracy agencji wspierającej firmę oraz stały kontakt z poszczególnymi pionami działu w celu zapewnienia spójnej komunikacji.
Strzykalska wcześniej była PR Managerką w Soul & Mind, gdzie prowadziła projekty dotyczące m.in. PR-u kryzysowego czy produktowego dla takich firm jak WSP Społem (m.in. marka Majonez Kielecki) czy Pfeifer & Langen Polska (m.in. marki Diamant czy Tofi Horses). Prowadziła biura prasowe obsługiwanych wówczas korporacji oraz uczestniczyła w procesach przygotowania strategii komunikacji dla przedsiębiorstw z rynku FMCG. Koordynowała m.in. event Air Moto Show 2024 czy ekspozycję marki Diamant podczas Dni Pola w 2022 roku i 2023 roku. Ponadto, pracowała jako specjalistka ds. marketingu i PR-u w dla F.B.I. TASBUD. Pełniła także funkcję PR & Event Managerki w agencji Estoria PR, w której realizowała projekty PR-owe i eventowe m.in. dla Politechniki Warszawskiej czy firm Mazda Motor Polska, Franke, NRV Invest, Elica Group Polska. Przez wiele lat pełniła funkcję redaktorki prowadzącej w wydawnictwie IMES (m.in. „InfoMarket” czy „InfoProdukt”), a następnie redaktorki merytorycznej portalu BiznesTuba.pl. Była również redaktorką dla Wprost.pl czy agencji ScienceNews.
Jest absolwentką Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych w Poznaniu, gdzie ukończyła komunikację społeczną i dziennikarstwo (ze specjalizacją PR i reklama) oraz magistrą kierunku o tej samej nazwie (ze specjalizacją dziennikarstwo prasowe) Uniwersytetu Warszawskiego.
Dotychczas za działania PR-owe w firmie WIŚNIOWSKI odpowiadała Ewa Kląg – specjalistka ds. marketingu, która pozostaje w strukturach firmy. (an)