Magdalena Szulc w maju 2018 roku rozpoczęła pracę w Facebooku na stanowisku Communications Manager, Monetisation w regionie CEE. Odpowiada za komunikację rozwiązań biznesowych Facebooka w Europie Środkowo-Wschodniej.
Poprzednio przez ponad rok pracowała w polskim oddziale Ubera jako Senior Communications Associate. Tymczasowo za komunikację Ubera w Polsce odpowiada Ilona Grzywinska, która w firmie zarządza regionem Europy Środkowo-Wschodniej. Trwa rekrutacja osoby na stanowisko Senior Communications Associate na polski rynek.
Przed rozpoczęciem pracy w Uberze Szulc od 2009 roku związana była z agencją Hill+Knowlton Strategies. Odpowiadała za kampanie komunikacyjne dla klientów z branży technologicznej i sektora disruptive economy w Polsce i regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Prowadziła działania dla takich klientów jak Facebook, Uber czy P4. W 2013 roku prowadziła kampanię wprowadzenia na polski rynek Spotify. (pp)