Marka Makłowicz i Synowie – założona przez Roberta Makłowicza, znanego z kulinarnych podróży, i jego synów Mikołaja i Ferdynanda, która w czerwcu 2023 roku zadebiutowała na rynku spożywczym z własnymi produktami – powierzyła działania public relations agencji Lepont.
Agencja jest odpowiedzialna za stałą, pełną obsługę PR-u korporacyjnego i produktowego. Wśród zadań Lepont jest m.in. opracowanie i realizacja strategii komunikacji, prowadzenie biura prasowego i działań media relations, a także influencer marketing. Agencja zajmuje się także działaniami z zakresu brand experience oraz realizacją specjalnych wydarzeń.
Lepont w ramach współpracy odpowiada także za consulting PR dla rodziny Makłowiczów.
Jak przekazuje agencja, jej współpraca z Makłowiczami rozpoczęła się w lutym 2023 roku – wówczas Lepont powierzono opracowanie i realizację komunikacji dotyczącej podpisania umowy pomiędzy firmami Pamapol i Propinquus, na mocy której powstała spółka Makłowicz i Synowie. Później agencja opracowała m.in. strategię komunikacji marki Makłowicz i Synowie oraz pozycjonowanie poszczególnych jej przedstawicieli.
Z ramienia agencji działaniami dla tego klienta kieruje Joanna Kulig, Head of Communications. Współpraca jest efektem rekomendacji. (mb)