Dekoria, polska firma specjalizująca się w produkcji tekstyliów domowych i w sprzedaży artykułów do dekoracji wnętrz, zmienia identyfikację wizualną. Pierwszym krokiem w procesie rebrandingu marki jest zmiana logo na bardziej minimalistyczne. Dekoria posługuje się nim w komunikacji marketingowej od 6 lutego 2018 roku. Za projekt logotypu odpowiada agencja Gorilla King.
„Kiedy tworzyliśmy nowy logotyp, zależało nam, by łączył on tradycję z nowoczesnością. Zachowaliśmy jego motyw przewodni, symbol tulipana, który zestawiliśmy z nowoczesnym fontem, co odświeża jego formę” – wyjaśnia Agnieszka Rybka, dyrektor działu marketingu firmy.
Poprzedni logotyp
Marka pracuje też m.in. nad unowocześnieniem strony internetowej i udoskonaleniem jej wersji mobilnej.
„Zmiany w wizerunku firmy odzwierciedlają kierunek jej rozwoju. Dekoria przenosi na jeszcze wyższy poziom dostarczanie wysokiej jakości produktów do dekoracji wnętrz z zachowaniem najlepszych standardów usług” – czytamy w przesłanym do redakcji materiale prasowym. (pp)