Marka TEEKANNE produkująca herbaty odświeżyła swoje logo. Zdaniem przedstawicieli firmy nowy znak ma wzmocnić pozycjonowanie i poprawić widoczność produktów marki na sklepowych półkach. Jak wyjaśniają, logo „nawiązuje do tradycji i dziedzictwa marki TEEKANNE, ale również do nowoczesności i innowacyjności przedsiębiorstwa”.
Na przestrzeni 135 lat istnienia firmy logo zmieniało się kilkunastokrotnie, jednak jego stałym elementem pozostał symbol marki – czajnik. Na znaku widoczny jest również rok 1882, czyli data założenia przedsiębiorstwa.
Poprzednie logo, które obowiązywało od 2003 roku
„Koncern TEEKANNE stara się nieustannie poszukiwać innowacji i wyznaczać trendy na rynku herbaty. Prowadząc naszą działalność, pamiętamy jednak o założycielach marki i jej wieloletniej tradycji, dlatego w komunikacji marketingowej podkreślamy ponad 135-letnie dziedzictwo TEEKANNE” – mówi Joanna Fijałkowska, Trade Marketing Manager marki.
Proces wprowadzania zmian rozpoczęto latem 2018 roku i podzielono na kilka etapów. Odświeżenie wizerunku dotyczy nie tylko rynku polskiego, ale całego koncernu TEEKANNE – także rynków zagranicznych, m.in. Czech, Słowacji i Węgier. Pierwsze produkty z odświeżoną identyfikacją dostępne są już w polskich sklepach.
Nowe logo przygotowała agencja Cocoon. (bm)