Firma KESSEL, producent systemowych rozwiązań odwodnień, z początkiem 2019 roku zaprezentowała odświeżoną identyfikację wizualną oraz wprowadziła do komunikacji hasło pozycjonujące „Lider odwodnień”. Jak wyjaśniają przedstawiciele spółki, celem wprowadzonych zmian jest ujednolicenie wizerunku przedsiębiorstwa, zachowanie spójności na wszystkich polach eksploatacji logo oraz wzmocnienie rozpoznawalności marki.
„W centrum wizerunku jest logo KESSEL. Oprócz marki, przybliża ono również tradycję firmową – stylizowana dysza rozpylająca z literą »K« ma związek z rozwijaną od 50 lat technologią produkcji systemów odwadniania” – czytamy w komunikacie prasowym.
Poprzednie logo marki
Zmiany obejmą wszystkie obszary identyfikacji, m.in. wizytówki, foldery, katalogi czy gadżety, jak również kolorystykę produktów – dotychczasowy czerwony kolor zostanie zastąpiony fioletowym. Planowane jest także stworzenie nowej strony internetowej.
Zakończenie wprowadzania wszystkich zmian związanych z ujednoliceniem wizerunku firmy planowane jest na koniec marca 2019 roku. Za projekt zmian identyfikacji wizualnej odpowiada centralny dział marketingu holdingu KESSEL AG, działający we współpracy z krajowymi zespołami marketingu. (bm)