6 kwietnia 2017 roku odbyło się drugie spotkanie w ramach cyklu „Wielkie Marki od Kuchni”. Jego bohaterką była marka Medicover, której historię przedstawiła Dorota Haller, pełniąca w firmie funkcję dyrektora ds. marketingu i komunikacji. Przeprowadziła słuchaczy przez ponad dwie dekady rozwoju marki, podkreślając wielokrotnie, że pierwotna idea założycieli „always be communicating” przez cały czas jest jej bardzo bliska. Dorota Haller przedstawiła Medicover jako firmę otwartą na innowacje, która mimo swojej skali (140 własnych placówek, ponad 1,8 tys, placówek partnerskich, obecność w 14 krajach, 14 000 pracowników) zachowuje ducha start-upu.
Podczas spotkania można było posłuchać się o wyzwaniach, jakie stoją przed marketerem pracującym w branży usług zdrowotnych – szereg ograniczeń prawnych pozwala jedynie na informowanie pacjentów o dostępnej ofercie, a większość danych o klientach (pacjentach) chroni tajemnica lekarska. Dorota Haller podkreśliła różnice między innymi kategoriami usług, z którymi była zawodowo związana – linie lotnicze i bankowość. Dyrektor ds. marketingu i komunikacji Medicover mówiła, że firma bardzo sobie ceni otrzymywanie informacji zwrotnej od pacjentów i na tej podstawie nie tylko poprawia jakość obsługi, ale też modyfikuje produkty i wprowadza nowe rozwiązania.
„Wielkie Marki od Kuchni” to cykl otwartych seminariów, który ma służyć popularyzacji tematu zarządzania marką. Jego organizatorami są Superbrands i Szkoła Główna Handlowa. Więcej informacji na ten temat można znaleźć na profilu Superbrands Polska na Facebooku.
PRoto.pl jest patronem medialnym cyklu „Wielkie Marki od Kuchni”.
Medicover korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów.