poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościMarka odporna na kopiowanie - debata online

Marka odporna na kopiowanie – debata online

5 proc. z nas kupiło kiedyś podróbkę, co trzeci nie uważa tego za powód do wstydu. 29 proc. Polaków przebadanych na zlecenie Superbrands Polska postrzega podróbkę jako kopię, a 8 proc. uważa ją za „tańszy zamiennik”. 41 proc. osób, które kiedykolwiek kupiły nielegalną kopię, motywuje swój wybór niższą ceną przy braku istotnych różnic w jakości.

A przecież budowa marki to praca, czas i niemałe pieniądze. Co zrobić, żeby te inwestycje pracowały na nasz, a nie obcy, rachunek?
4 października o godz. 20 w programie Webcaster eksperci: Agnieszka Gozdek, brand strategy directora w dziale strategii agencji Isobar Polska; Paweł Niziński, CEO better i mec. Mariusz Kondrat z kancelarii prawnej Kondrat będą rozmawiać o tym, jakie marketingowe, biznesowe oraz prawne kroki można podjąć, aby stworzyć markę odporną na kopiowanie.

Aby obejrzeć debatę na żywo (bezpłatnie), należy zarejestrować się na stronie: http://rejestracja.webcaster.pl/superbrands

Celem zainicjowanej w czerwcu 2016 r. akcji społeczno-edukacyjnej „Podrobione jest kradzione” jest zwiększenie świadomości konsumenckiej w zakresie ochrony prawa własności intelektualnej. W ramach projektu powstał raport z badania konsumenckiego zrealizowanego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia i analizy Internetu przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów dotyczacy stosunku Polaków do podróbek, dostępny tutaj.

Elementem projektu jest również kampania społeczno-edukacyjna, skierowana bezpośrednio do konsumentów; kampania objęła kina studyjne zrzeszone w sieci KINADS oraz nośniki CityLight AMS. Za kreację odpowiada agencja Communication Unlimited. Współpomysłodawcą projektu oraz partnerem PR jest agencja Competita PR & CSR. Partnerami strategicznymi akcji są: ARC Rynek i Opinia, Communication Unlimited, Kondrat i Partnerzy, Dragon Rouge, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, IAA, Konfederacja Lewiatan oraz Instytut Monitorowania Mediów. Partnerami medialnymi są: AMS, KINADS, ThinkTank, PRoto, Mediarun i Book of Luxury. (red)

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj