sobota, 21 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościMarketing nostalgiczny w wykonaniu Nokii. Wraca model 3310

Marketing nostalgiczny w wykonaniu Nokii. Wraca model 3310

O tym, że na rynku znowu pojawi się popularny model jako pierwszy dowiedział się reporter venturebeat.com, Evan Blass, znany z publikowania nieoficjalnych informacji o nowych telefonach. O szczegółach informuje z kolei businessinsider.com.pl.

Za tym powrotem stoją firmy HMD Global Oy i Foxconn. Ta pierwsza to fińska spółka założona w zeszłym roku przez byłego managera dawnej Nokii. Odkupiła od Microsoftu część działu telefonów i prawa do marki Nokia. Foxconn to największy producent elektroniki na świecie.

Wśród nowych urządzeń z logo Nokia mają znaleźć się m.in. featurephone (hybryda tradycyjnej komórki i smartfona) będący następcą kultowej Nokii 3310. Została wprowadzona na rynek w 2000 r.  To jeden z najpopularniejszych modeli w całej historii Nokii. Blass donosi, że cena odświeżonej klasyki będzie wynosić ok. 59 euro, czyli 250 zł. (mw)

Czytaj także: Nostalgia jako narzędzie marketingu

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj