piątek, 15 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościMarketingMiejsca.com.pl - jest pierwsza gazeta o marketingu terytorialnym

MarketingMiejsca.com.pl – jest pierwsza gazeta o marketingu terytorialnym

Na rynku właśnie pojawiło się pismo o marketingu terytorialnym „MarketingMiejsca.com.pl”. Co w nim znajdziecie? Wszystko, co niezbędne do skutecznej i oryginalnej promocji miast i regionów. PRoto.pl jest jego patronem medialnym.

 

Pismo pt. „MarketingMiejsca.com.pl” nie tylko jest dystrybuowane wysyłkowo, ale także podczas najważniejszych wydarzeń poświęconych marketingowi terytorialnemu na terenie całego kraju m.in. Spotkaniu Biur Promocji, Kongresie Promocji Mazowsza, Kongresie Innowacyjnego Marketingu w Samorządzie, Forum Promocji Województwa Łódzkiego, a także dwóch imprezach targowych, poświęconych turystyce: TT Warsaw i PODRÓŻE.

Co w pierwszym numerze?

Marka czy tylko dobrze brzmiący frazes?
edytorial Roberta Stępowskiego – str. 2.

Jak promują się samorządy?
czyli na jakie działania promocyjne w tym roku samorządy wydadzą najwięcej pieniędzy – str. 3.

Olsztyńskie „chcieć” znaczy „móc”
Mariusz Korpoliński z Olsztyna opisuje, jak stworzył inspirujący festiwal „widmo” – str. 4.

Najważniejsze informacje z branżystr. 5.

Przepis na dobre wydarzenie
czyli jak przygotować wydarzenie, które pozwoli zarobić miastu i zyskać wizerunkowo na przykładzie Szczecina i Lublina – str. 6-7.

Łódzkie: Nowa „ziemia obiecana”?
rozmowa z Witoldem Stępniem, marszałkiem województwa łódzkiego – str. 8.

Cele muszą być wykonalne
rozmowa o strategiach marek i promocji z Maciejem Dolatą – str. 10.

Strategia… czego?
jakie dokumenty strategiczne znajdują się w wydziałach promocji? – str. 10.

PCIT wyznacza standardy
Krystyna Hartenberg–Pater zgodziła się podzielić swoją swoją receptą na sukces Informacji Turystycznej – str. 11.

Public Relations – to nie boli!
eksperci i samorządowcy przekonują, że oficjalna współpraca z agencją PR to nic złego – str. 12-13.

Blogerzy i vlogerzy wypromują miejsca?
rzecz o tym, jak i czy warto podejmować działania promocyjne z internetowymi twórcami – str. 14-15.

Promocja miast przez sport i promocja sportu
mec. Michał Gniatkowski opisuje prawne różnice pomiędzy promocją samorządu poprzez sport i promocją samego sportu – str. 16.

Gadżetowy zawrót głowy
prezentujemy najnowsze gadżety promocyjne wybranych samorządów – str. 18.

Poznań i świętokrzyskie już zarabiają
wzrasta liczba turystów i zarobki tej branży. To pierwsze efekty konsekwentnych działań promocyjnych – str. 22.

Bałtów – turystyczne Eldorado
małe miejscowości udowadniają, że wystarczy kilka osób, ciężka praca, pomysł i konsekwencja, aby stać się turystycznym zagłębiem – str. 23.

Co z marką Warszawy?
jaka jest i jaka ma być marka Warszawy? Czy zbudowanie jednolitej, silnej i spójnej marki jest w przypadku Warszawy w ogóle możliwe? – str. 24.

Redaktorem naczelnym „MarketingMiejsca.com.pl” jest Robert Stępowski.

Kontakt: rs@marketingmiejsca.com.pl, tel. 503 021 483 (pn.-pt. w godz. 8-17).

Wydawca: Wydawnictwo ROSTER GROUP.

PRoto.pl jest patronem medialnym pisma.

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj