„Marki, które chcą więcej” – to temat przewodni 5. edycji Cannes Lions Creative PR Meeting. Spotkania odbędą się w Warszawie (22 października), w Poznaniu (26 października) i w Sopocie (29 października). W tym roku dyskusja poświęcona będzie budowaniu strategii biznesowej uwzględniającej ważne społeczne kwestie oraz zaangażowaniu marek w zmianę postaw konsumentów.
Najważniejszym punktem wydarzenia będzie pokaz wybranych kampanii reklamowych i PR-owych nagrodzonych podczas tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes. Uczestnicy spotkania będą zastanawiać się m.in. nad tym, w jakim kierunku podąża komunikacja marketingowa oraz czy marki mogą zwiększać sprzedaż poprzez angażowanie się w ważne społeczne sprawy. Tematem dyskusji będą także wiodące trendy na rynku komunikacji konsumenckiej.
W dyskusji wezmą udział m.in. blogerki Izabela Dyakowska i Natalia Hatalska, Aleksandra Przybylska (Gazeta Wyborcza), Michał Kuczyński (Kompania Piwowarska), Lech Parell (Radio Gdańsk) oraz Tomasz Wygnański (Media i Marketing Polska).
Spotkania we wszystkich trzech miastach rozpoczną się o godzinie 18.
Organizatorami wydarzenia są agencja Q&A Communications oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia