piątek, 22 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościMarki–Podróbki–EKSPORT: debata o własności intelektualnej

Marki–Podróbki–EKSPORT: debata o własności intelektualnej

To kolejna, już druga, debata z cyklu „Podrobione jest kradzione”.

W panelu eksperckim wezmą udział: dr hab. Marzanna Witek-Hajduk, prof. SGH (Szkoła Główna Handlowa), mec. Ewa Niesiobędzka-Krause – partner w kancelarii Kondrat, Katarzyna Dwórznik – ekspert prawno-gospodarczy KIG.

Zaproszeni paneliści będą mówić m. in. o tym:

  1. Jak zabezpieczyć markę na rynkach zagranicznych?
  2. Które rynki są szczególnie wymagające?
  3. Marka, design, technologia, zapach – co i w jaki sposób warto zabezpieczyć?
  4. Jak osiągnąć sukces na rynku chińskim?

 

„Podrobione jest kradzione” to akcja społeczno-edukacyjna na rzecz zwiększenia świadomości konsumenckiej w zakresie ochrony prawa własności intelektualnej.

Inicjatorem przedsięwzięcia jest Superbrands, międzynarodowa organizacja działająca na rzecz brandingu.

[[{“fid”:”20848″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:””,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:””},”type”:”media”,”attributes”:{“class”:”media-element file-default”}}]]

W ramach projektu instytut badawczy ARC Rynek i Opinia zrealizował badania konsumenckie, a Instytut Monitorowania Mediów – analizy internetu. Wyniki znaleźć można w raporcie, który dostępny jest do pobrania za darmo na stronie www.superbrands.pl/podrobione.

Kolejne debaty zaplanowane są na: 26 września (marki-podróbki-BIZNES) oraz 13 października (marki-podróbki-MARKI WŁASNE).

Elementem projektu jest również kampania społeczno-edukacyjna skierowana bezpośrednio do konsumentów; kampania objęła kina studyjne zrzeszone w sieci KINADS oraz nośniki CityLight AMS. Za kreację odpowiada agencja Communication Unlimited.

Współpomysłodawcą projektu oraz partnerem PR jest agencja Competita PR & CSR.

Partnerami strategicznymi akcji są: ARC Rynek i Opinia, Communication Unlimited, Kondrat i Partnerzy, Dragon Rouge, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, IAA, Konfederacja Lewiatan oraz Instytut Monitorowania Mediów.

Partnerami medialnymi są: AMS, KINADS, ThinkTank, PRoto, Mediarun, Book of Luxury.

Debata odbędzie się 21 lipca w godzinach 9.30-11.00 w gmachu głównym SGH w Warszawie (Al. Niepodległości 162, sala 322). (mp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj