„W XXI wieku wyróżniamy kilka wspólnych języków – jeden z nich to język marki” – to przewodnie hasło Forum Marketingowego organizowanego przez Polsko-Niemiecką Izbę Przemysłowo-Handlową. Uczestnicy wydarzenia będą mogli wysłuchać wykładów poświęconych zagadnieniom związanym z teorią i praktyką kształtowania marek. W trakcie spotkania panelowego zostaną przedstawione historie rozwoju konkretnych marek niemieckich i polskich.
Swoimi doświadczeniami z uczestnikami imprezy podzielą się m.in. Karin Morawietz, km2 public relations, Norbert Kilen, On Board PR, dr Jochen Kalka, redaktor naczelny werben&verkaufen. Gośćmi forum będą także Anna Kamińska, PAIiIZ, oraz prof. dr hab. Rafał Krzysztof Ohme, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej. W trakcie wystąpień i dyskusji panelowych poruszone zostaną tematy m.in. psychologicznych sekretów marek, roli biznesu w budowaniu marki regionu, miasta i kraju, a także roli PR-u w wyróżnianiu marki. Forum odbędzie się 14 czerwca w Hotelu Marriott w Warszawie. Szczegółowych informacji na temat wydarzenia udziela Magdalena Gruchała pod numerem telefonu (22) 53 10 544. Wortal PRoto objął imprezę patronatem medialnym. (psp)