niedziela, 17 listopada, 2024

Markowe Forum

„W XXI wieku wyróżniamy kilka wspólnych języków – jeden z nich to język marki” – to przewodnie hasło Forum Marketingowego organizowanego przez Polsko-Niemiecką Izbę Przemysłowo-Handlową. Uczestnicy wydarzenia będą mogli wysłuchać wykładów poświęconych zagadnieniom związanym z teorią i praktyką kształtowania marek. W trakcie spotkania panelowego zostaną przedstawione historie rozwoju konkretnych marek niemieckich i polskich.
Swoimi doświadczeniami z uczestnikami imprezy podzielą się m.in. Karin Morawietz, km2 public relations, Norbert Kilen, On Board PR, dr Jochen Kalka, redaktor naczelny werben&verkaufen. Gośćmi forum będą także Anna Kamińska, PAIiIZ, oraz prof. dr hab. Rafał Krzysztof Ohme, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej. W trakcie wystąpień i dyskusji panelowych poruszone zostaną tematy m.in. psychologicznych sekretów marek, roli biznesu w budowaniu marki regionu, miasta i kraju, a także roli PR-u w wyróżnianiu marki. Forum odbędzie się 14 czerwca w Hotelu Marriott w Warszawie. Szczegółowych informacji na temat wydarzenia udziela Magdalena Gruchała pod numerem telefonu (22) 53 10 544. Wortal PRoto objął imprezę patronatem medialnym. (psp)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj