Przewodniczącą Jury 21. edycji Złotych Spinaczy została Marta Jóźwiak, dyrektorka ds. komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej w Google. Pokieruje pracami jurorów, którzy będą oceniać tegoroczne zgłoszenia w sześciu grupach.
„Złote Spinacze to największy konkurs PR w Polsce, który rok po roku notuje rekordową liczbę zgłoszeń. W gronie ponad stu ekspertów będziemy analizować i oceniać kilkaset ambitnych projektów, zgłaszanych w kilkudziesięciu konkursowych kategoriach. To niemałe wyzwanie, ale także unikalna dla nas wszystkich okazja do spojrzenia na trendy i kondycję sektora public relations w ostatnim roku. Wierzę, że podnosząc konkursową poprzeczkę, podnosimy jednocześnie standardy w naszej branży” – mówi przewodnicząca Jury. Jak dodaje, jako jurorka w zgłoszonych projektach docenia zarówno dobrą strategię i kreatywną realizację, jak i „trafną diagnozę, będącą podstawą do obrania strategii, oraz to, w jakim stopniu kampania osiągnęła konkretne założone cele”. „Z ogromną ciekawością przyjrzę się też nowej w tym roku kategorii »Walka z dezinformacją«” – dopowiada.
>>> Zgłoszenia można dokonać na stronie.
Marta Jóźwiak kieruje zespołem prowadzącym komunikację Google w kilkunastu krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Z firmą jest związana od 2008 roku. Wcześniej z kolei, przez cztery lata, kierowała działem komunikacji Canal+ Cyfrowego i pełniła funkcję rzecznika prasowego spółki. Ma także doświadczenie agencyjne (pracowała m.in. w First PR) – odpowiadała za działania głównie dla klientów korporacyjnych, z branży telekomunikacyjnej, technologicznej, finansowej i farmaceutycznej. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
Tegoroczne Jury podzielono na 6 grup jurorskich, którym przewodniczyć będą Aleksandra Chalimoniuk, dyrektorka PR w OTCF, Anita Ryng, menadżerka ds. relacji z sektorem publicznym w IKEA Retail, Alicja Wysocka-Świtała, partnerka zarządzająca CluePR, Maciej Lasoń, dyrektor ds. komunikacji w Europie Wschodniej i członek zarządu w Unileverze, Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji Jeronimo Martins Polska, oraz Grzegorz Szczepański, CEO Hill+Knowlton Strategies Poland.
W tym roku w konkursie wydzielono 35 kategorii: 20 głównych, 12 sektorowych i 3 specjalne. Projekty do 21. edycji Złotych Spinaczy można zgłaszać do 10 września 2023 roku przez formularz.
Nagrodzeni w tegorocznej odsłonie konkursu zostaną ogłoszeni podczas gali, która została zaplanowana na 8 grudnia 2023 roku.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.