Marta Sawicka w lutym 2024 roku dołączyła do Answear.com –platformy sprzedażowej marek odzieżowych. Objęła stanowisko dyrektorki marketingu wizerunkowego.
W nowej roli zajmie się realizacją strategii marketingowej oraz koordynacją działań komunikacyjnych na wszystkich 12 rynkach, na których działa marka (poza Polską są to m.in. Czechy, Bułgaria, Rumunia, Chorwacja czy Włochy). Zadaniem Sawickiej będzie stworzenie spójnej i przemyślanej komunikacji, „odzwierciedlającej wartości Answear”.
Poprzednio Marta Sawicka była dyrektorką zarządzającą e-commerce w spółce Moliera2, oferującej marki luksusowe. Odpowiadała tam za rozwój platformy.
Wcześniej z kolei, przez kilkanaście lat, pracowała w agencjach reklamowych Grey Group i Bridge2Fun. Koordynowała wówczas kampanie dla takich firm jak Polkomtel, Kompania Piwowarska, Mastercard czy Lotos. Odpowiadała także za launch nowych marek, m.in. smartDOM czy Showmax.
Sawicka jest absolwentką Executive MBA Nottingham Trent University i WSB w Poznaniu, a także certyfikowaną trenerką Brian Tracy International. Wykłada w szkole wyższej Viamoda. (mb)