Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Marta Tyszer w zarządzie PR Calling. pr calling powiększyło zespół zarządzający. funkcję partnera zarządzającego objęła marta tyszer, która będzie kierować firmą wraz z katarzyną dworzyńską, head of business i założycielką agencji. marta tyszer objęła funkcję managing partnera w pr calling i dołączyła do zarządu agencji z początkiem 2022 roku, jednak informację o tym podano w październiku 2022. w nowej roli marta tyszer odpowiada za realizację strategii biznesowej firmy, budowanie i rozwój relacji biznesowych z klientami, zarządzanie zespołem menedżerów oraz nadzorowanie najważniejszych projektów i wewnętrznych procesów agencyjnych. „przez ostatnie lata pr calling przeszło gruntowne zmiany. testowaliśmy różne rozwiązania, które najlepiej odpowiedzą na potrzeby rynku i umocnią agencję w kluczowych obszarach kompetencji. w ten sposób wypracowaliśmy nową strukturę organizacyjną, powołaliśmy b2b practice oraz fin & tech practice, a do zespołu agencji dołączyli m.in. paweł sobczak (lider zespołu fin&tech), anna gajewska (senior pr consultant, fin&tech), jakub szadkowski (senior pr consultant, b2b), czy róża siudaj (senior pr consultant, b2b)” – mówi katarzyna dworzyńska. jak podkreśla, w agencji udoskonalano też wewnętrzne procesy, a tyszer miała znaczący wkład we wprowadzane zmiany. do pr calling tyszer dołączyła w 2019 roku. objęła wówczas stanowisko pr & communication managera odpowiedzialnego za zarządzanie zespołem konsultantów, utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami agencji oraz dbanie o najwyższe standardy obsługi. w 2021 roku zmianie uległa struktura organizacyjna pr calling – utworzono dwa obszary kompetencji b2b practice oraz fin & tech practice, wydzielono także rolę growth managera, którą powierzono marcie tyszer. w branży mediów i public relations nowa członkini zarządu pracuje od prawie 15 lat. przed dołączeniem do agencji pracowała w departamentach komunikacji firm ey czy kpmg, gdzie odpowiadała za kontakt z mediami i funkcjonowanie biura prasowego. karierę zawodową zaczęła w agencji weber shandwick, gdzie realizowała kampanie produktowe i korporacyjne dla firm w obszarach consumer, healthcare, financial i technology, takiich jak laboratoire dermatologique bioderma, nespresso, nestlé, the walt disney company, mastercard, microsoft, mrs.sporty, alpro soya, bz wbk, discovery networks central europe. jest absolwentką wydziału prawa i administracji oraz wydziału polonistyki uniwersytetu warszawskiego. (mb).
PR Calling powiększyło zespół zarządzający. Funkcję partnera zarządzającego objęła Marta Tyszer, która będzie kierować firmą wraz z Katarzyną Dworzyńską, Head of Business i założycielką agencji.
Marta Tyszer objęła funkcję Managing Partnera w PR Calling i dołączyła do zarządu agencji z początkiem 2022 roku, jednak informację o tym podano w październiku 2022.
W nowej roli Marta Tyszer odpowiada za realizację strategii biznesowej firmy, budowanie i rozwój relacji biznesowych z klientami, zarządzanie zespołem menedżerów oraz nadzorowanie najważniejszych projektów i wewnętrznych procesów agencyjnych.
„Przez ostatnie lata PR Calling przeszło gruntowne zmiany. Testowaliśmy różne rozwiązania, które najlepiej odpowiedzą na potrzeby rynku i umocnią agencję w kluczowych obszarach kompetencji. W ten sposób wypracowaliśmy nową strukturę organizacyjną, powołaliśmy B2B Practice oraz Fin & Tech Practice, a do zespołu agencji dołączyli m.in. Paweł Sobczak (lider zespołu Fin&Tech), Anna Gajewska (Senior PR Consultant, Fin&Tech), Jakub Szadkowski (Senior PR Consultant, B2B), czy Róża Siudaj (Senior PR Consultant, B2B)” – mówi Katarzyna Dworzyńska. Jak podkreśla, w agencji udoskonalano też wewnętrzne procesy, a Tyszer miała znaczący wkład we wprowadzane zmiany.
Do PR Calling Tyszer dołączyła w 2019 roku. Objęła wówczas stanowisko PR & Communication Managera odpowiedzialnego za zarządzanie zespołem konsultantów, utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami agencji oraz dbanie o najwyższe standardy obsługi. W 2021 roku zmianie uległa struktura organizacyjna PR Calling – utworzono dwa obszary kompetencji B2B Practice oraz Fin & Tech Practice, wydzielono także rolę Growth Managera, którą powierzono Marcie Tyszer.
W branży mediów i public relations nowa członkini zarządu pracuje od prawie 15 lat. Przed dołączeniem do agencji pracowała w departamentach komunikacji firm EY czy KPMG, gdzie odpowiadała za kontakt z mediami i funkcjonowanie biura prasowego. Karierę zawodową zaczęła w agencji Weber Shandwick, gdzie realizowała kampanie produktowe i korporacyjne dla firm w obszarach Consumer, Healthcare, Financial i Technology, takiich jak Laboratoire Dermatologique Bioderma, Nespresso, Nestlé, The Walt Disney Company, MasterCard, Microsoft, Mrs.Sporty, Alpro soya, BZ WBK, Discovery Networks Central Europe.
Jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji oraz Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. (mb)