19 marca 2024 roku w mediach społecznościowych Massimo Dutti, hiszpańskiej marki odzieżowej będącej częścią koncernu Inditex, pojawiła się informacja dotycząca zmiany identyfikacji wizualnej.
Firma za pomocą wideo, opublikowanego zarówno na Facebooku, jak i na Instagramie, zaprezentowała zupełnie nowe logo. W treści postów dodała natomiast dopisek: „Ruch do przodu. Jeśli chodzi o podkreślenie wyjątkowej osobowości, wierzymy w potencjał pozornie subtelnych elementów i wyrafinowanych zmian”.
Źródło: facebook.com/MassimoDuttiOfficial
Jak informuje rp.pl, firma przekazała w komunikacie prasowym, że rebranding jest próbą „podniesienia wizerunku marki oraz umieszczenia jej bliżej nowoczesnych standardów i cichego luksusu, przy zachowaniu jej tożsamości i rozpoznawalnego stylu”. Jak dodaje źródło, Massimo Dutti postawiło na „wyróżniającą się, oryginalną estetykę, której elementem jest wyrafinowana typografia”.
Nowe logo
Źródło: facebook.com/MassimoDuttiOfficial
Poprzednie logo
Źródło: facebook.com/MassimoDuttiOfficial
Poza nowym logo marka ujednoliciła komunikację wizualną oraz wystrój sklepów, których wspólnym mianownikiem ma być „cichy luksus” i wyrafinowane, nowoczesne wzornictwo. Massimo Dutti wypuściło także limitowaną kolekcję ubrań dla kobiet i mężczyzn, która ma wpisywać się w ten kierunek – donosi źródło. (ao)