W listopadzie 2021 roku globalna agencja muzyczna MassiveMusic poinformowała o otwarciu biura w Polsce. Warszawa to kolejna lokalizacja firmy, po Amsterdamie, Londynie, Nowym Jorku, Los Angeles, Tokio i Berlinie.
MassiveMusic zaoferuje klientom i agencjom w Europie Środkowo-Wschodniej swoje doświadczenie w tworzeniu tożsamości dźwiękowej marek. Firma wspiera marki w znajdywaniu „oryginalnego brzmienia”. Chodzi m.in. o logo dźwiękowe, muzykę do reklam, komunikacji cyfrowej czy wymyślanie kreatywnych sposobów na partnerstwo ze światem muzycznym. Usługi agencji mają na celu uzyskania przewagi konkurencyjnej dzięki wykorzystaniu muzyki, a także otwarcie na nowe sposoby komunikacji.
Wraz z otwarciem warszawskiego oddziału firma chce rozwijać zakres działań, dzięki którym „muzyka może komunikować brand, produkt czy wizję kreatywną”. MassiveMusic „stawia na współpracę z lokalnymi talentami i chce wzmocnić ich obecność na globalnej scenie” – czytamy w komunikacie prasowym.
Zespołem agencji kieruje Michał Krajewski, Executive Creative Director, a w jego składzie znaleźli się doświadczeni twórcy muzyczni, producenci, superwizorzy muzyczni i stratedzy reklamowi.
„Muzyka jest dziś częścią życia wielu ludzi w każdym wieku, w każdej strefie geograficznej. Konsumenci od zawsze rozpoznawali marki po logo lub opakowaniu, ale teraz, w rozwijającym się cyfrowym świecie audio, muszą rozpoznawać marki słuchem. Angażujemy się w znacznie mocniej w treści audio w podcastach, audiobookach i słuchanie streamingowanej muzyki, mamy też coraz więcej urządzeń sterowanych głosem. Myślenie o audio stało się strategicznym celem dla marek. Większość z nich wciąż jednak szuka sposobu jak wykorzystać siłę muzyki w swojej strategii. Dołączamy do najlepszej agencji muzycznej na świecie, która jako jedna z niewielu jeśli nie jedyna, może zapewnić wiele rozwiązań, których potrzebują marki i agencje” – mówi Michał Krajewski. (mb)
Zdjęcie główne: od lewej Marianna Kosch, Krzysztof Sulenta, Mateusz Szmigiero, Piotr Ćwikliński, Michał Krajewski, Aneta Kabsa