McCANN Worldgroup poszerzyło zakres współpracy z Mastercard. Agencja zajmuje się całościową obsługą mediów społecznościowych – w tym strategią obecności marki na Facebooku i Instagramie, kreacją oraz egzekucją treści. W 2019 roku strony współpracowały w tym obszarze projektowo m.in. przy idei kreatywnej oraz kampaniach muzycznych. McCANN Worldgroup odpowiadało także za relacje z wyselekcjonowanymi influencerami oraz aktywację „Noce Bezcennych Niespodzianek”, która przeprowadzona została na Facebooku i Instagramie Mastercard.
Ze strony McCANN Worldgroup działania na rzecz klienta prowadzi zespół: Małgorzata Tereszczenko, Group Business Director, Marcin Samek, Strategy & Social Media Director, Natalia Żmuda, Head of Social Media, Klaudia Karkulowska, Community Manager, oraz Igor Seweryn, Account Manager.
Współpraca rozpoczęła się pod koniec marca 2020 roku. Umowę podpisano na czas nieokreślony.
Mastercard w Polsce jest klientem McCANN Worldgroup od 20 lat. Strony współpracują od wielu lat na zasadzie obsługi full-service – agencja odpowiada m.in. za strategie, kreacje i produkcje kampanii 360. (ak)