21 sierpnia 2023 roku Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej ogłosiło przetarg na opracowanie i przeprowadzenie kampanii społecznej, której celem jest zwrócenie uwagi na osoby z niepełnosprawnościami, a także ich codzienne aktywności.
Kampania ma podnosić poziom wiedzy i świadomości społeczeństwa na temat osób z niepełnosprawnościami przez pokazanie barier i stereotypów, z jakimi na co dzień się one spotykają, oraz pokazanie tych osób jako aktywnych uczestników życia społecznego.
Do realizacji kampanii wykorzystane mają zostać spoty filmowe i radiowe, w których będą występować osoby z niepełnosprawnościami, spot informacyjny, artykuły prasowe oraz plakat i atestowany gadżet promujący kampanię.
Termin realizacji kampanii to 70 dni od daty zawarcia umowy.
Oferty należy składać do 29 siernia 2023 roku na stronie.
Kryteria, które będą brane pod uwagę przy ocenianiu ofert, to cena (30 proc.), wstępna koncepcja realizacji kampanii społecznej (30 proc.) i doświadczenie w realizacji kampanii społecznej lub informacyjno-promocyjnej (40 proc.). (zd)