We wrześniu 2023 roku mBank rozpoczął kampanię wizerunkową pod hasłem „Technologia do usług”. W ten sposób bank prezentuje nowe pozycjonowanie marki, które zmienia po dziesięciu latach.
Jak wyjaśnia Cezary Stypułkowski, prezes mBanku, dwa lata temu firma zmieniła strategię biznesową z „ikony mobilności” na „ikonę możliwości”. Zdecydowała się też wówczas położyć większy nacisk na tematykę bezpieczeństwa, e-commerce i ESG. „W ten sposób chcieliśmy podkreślić, że mBank to nie tylko najlepszy mobilny bank, ale też instytucja, która wspiera ludzi” – tłumaczy Stypułkowski.
Nowe pozycjonowanie ma być przełożeniem celów wspomnianej strategii na język komunikacji marki. „Rolą banku jest dostarczać bezpieczne i wygodne rozwiązania technologiczne oraz wsparcie, gdy one nie wystarczają. Taki jest fundament nowego pozycjonowania marki mBank” – czytamy w komunikacie.
Bank będzie promować swoje nowe oblicze do końca listopada, w telewizji, kinach, na platformach VOD i w internecie przez spoty.
Poza komunikacją zewnętrzną mBank zapowiada także działania edukacyjne wewnątrz organizacji, by zaznajomić pracowników z wprowadzanymi zmianami.
Nowe pozycjonowanie zostało opracowane przez zespoły marketingu i komunikacji banku oraz agencję Isobar. Spoty nakręciła Flota Filmowa, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat. (mb)