Sieć telewizji internetowych Mediakraft Networks GmbH w kwietniu 2020 roku zrezygnowała z prowadzenia sieci partnerskiej zrzeszającej twórców internetowych w Polsce – czytamy na press.pl. Jak podaje źródło, nie oznacza to jednak zakończenia pracy spółki.
Jak czytamy, Mediakraft TV nie będzie już zarządzać działaniami youtuberów i ich wspomagać, a także dodawać ich kanałów do Google Adsense. „Niestety Mediakraft Networks GmbH w Niemczech nie jest w stanie dalej wspierać polskich twórców. Dlatego z ciężkim sercem postanowiliśmy zamknąć działalność w całej Polsce” – źródło przytacza wyjaśnienie firmy.
Dalej czytamy, że spółka była jednym z pierwszych MCN-ów (Multi Channel Network) na polskim rynku. Firma w ostatnich latach działalności prowadziła sieć partnerską oraz usługi produkcji treści wideo. Press.pl pisze, że Mediakraft TV skupia się teraz na własnych produkcjach, rozwija funkcjonowanie w obszarze digital marketingu, produkcji wideo i lokalizowania treści. (kd)