38 Content Communication w marcu 2023 roku rozpoczęło szerszą współpracę z marką Mercedes-Benz. Agencja odpowiada za kreację i koncepcję strategiczną oraz pełną obsługę i prowadzenie komunikacji kategorii vanów. To rozszerzenie kontraktu, który agencja zaczęła realizować dla klienta w 2022 roku: początkowo zajmowała się działaniami media relations jednego z modeli aut.
Teraz 38 Content Communication odpowiada za PR produktowy i korporacyjny, w tym stworzenie strategii komunikacji PR, realizację działań contentowych i media relations, współpracę z influencerami oraz działania mediowe. Komunikacja dotyczy floty van marki Mercedes-Benz i ma być poświęcona w dużej mierze pojazdom elektrycznym i bezemisyjnemu transportowi.
Z ramienia agencji działania dla tego klienta realizowane są przez Justynę Spychalską i Monikę Langner, Senior Consultantki, a nadzór strategiczny nad projektem sprawuje Zbigniew Badziak, wiceprezes 38 Content Communication.
Strony nie informują, na jaki okres podpisały umowę. (mb)