piątek, 15 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościMercedes-Benz Vans współpracuje z 38 Content Communication

Mercedes-Benz Vans współpracuje z 38 Content Communication

38 Content Communication w marcu 2023 roku rozpoczęło szerszą współpracę z marką Mercedes-Benz. Agencja odpowiada za kreację i koncepcję strategiczną oraz pełną obsługę i prowadzenie komunikacji kategorii vanów. To rozszerzenie kontraktu, który agencja zaczęła realizować dla klienta w 2022 roku: początkowo zajmowała się działaniami media relations jednego z modeli aut.

Teraz 38 Content Communication odpowiada za PR produktowy i korporacyjny, w tym stworzenie strategii komunikacji PR, realizację działań contentowych i media relations, współpracę z influencerami oraz działania mediowe. Komunikacja dotyczy floty van marki Mercedes-Benz i ma być poświęcona w dużej mierze pojazdom elektrycznym i bezemisyjnemu transportowi.  

Z ramienia agencji działania dla tego klienta realizowane są przez Justynę Spychalską i Monikę Langner, Senior Consultantki, a nadzór strategiczny nad projektem sprawuje Zbigniew Badziak, wiceprezes 38 Content Communication.

Strony nie informują, na jaki okres podpisały umowę. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj