Meta na swoim blogu poinformowała, że wprowadza nowe funkcje reklamowe do rolek na Instagramie i Facebooku. Dostęp do opcji reklamowych w Reels otrzyma teraz więcej marek.
Ponadto, reklamy w rolkach na Instagramie będą wyświetlać się bezpośrednio na wideo, tak, aby „nie przeszkadzać użytkownikom w oglądaniu filmów”. Do tej pory treści reklamowe pojawiały się między kolejnymi Reelsami.
Źródło: facebook.com
Meta dodaje również możliwość reklamowania w rolkach aplikacji mobilnych innych firm, np. producentów gier.
Źródło: facebook.com
Do Facebook Reels z kolei wprowadzona zostanie biblioteka bezpłatnej muzyki – Meta Sound Collection. Reklamodawcy będą mogli dodać utwory za pomocą Edytora kreatywnego lub programu Advantage+ Creative.
Źródło: facebook.com
Meta przekazuje, że użytkownicy spędzają ponad połowę czasu na Facebooku i Instagramie oglądając filmy oraz udostępniają rolki ponad dwa miliardy razy dziennie. (bs)