Meta w listopadzie 2023 roku opublikowała nowy przewodnik po różnych opcjach reklam generujących leady, który zawiera opis dostępnych narzędzi, a także podpowiedzi odnośnie do tego, które z nich może pasować do planu strategicznego danej firmy – pisze socialmediatoday.com.
W przewodniku znajdują się m.in. przegląd różnych opcji promocji ułatwiających bardziej bezpośrednie połączenie z odbiorcami, informacje na temat wydajności każdej z funkcji, wraz z kluczowymi uwagami dotyczącymi ich wdrażania, oraz pełny przegląd podpowiedzi dotyczących konfiguracji każdej z nich. Omówione zostały także wszystkie opcje generowania leadów w Mecie, które warto znać podczas planowania kampanii – czytamy.
Fragment przewodnika Mety
Meta dzięki swoim produktom reklamowym do generowania leadów odnotowuje wzrost dynamiki. Jest on widoczny przede wszystkim w Indiach, gdzie WhatsApp jest kluczowym narzędziem łączności dla dużej części populacji. Trend ten jest również widoczny na innych rynkach z powodu wzrostu popularności korzystania z aplikacji do przesyłania wiadomości w celu interakcji – podaje źródło.
Pełny przewodnik po reklamach generujących leady można pobrać tutaj. (ao)