niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościMeta wprowadza „wspólne reklamy” dla lokalnych dostawców

Meta wprowadza „wspólne reklamy” dla lokalnych dostawców

Meta na swoim blogu poinformowała, że wprowadza „wspólne reklamy” dla lokalnych dostawców. Mają one pomóc w promowaniu okolicznych sklepów spożywczych i restauracji.

Jak czytamy, 57 proc. kupujących artykuły spożywcze chce mieć możliwość zamówienia produktów bezpośrednio w serwisie, który je reklamuje.

„Wspólne reklamy” w przypadku dostawy lokalnej wyświetlą tylko produkty w magazynie z aktualnymi cenami, dzięki czemu zamówione artykuły są na pewno dostępne i mają jasno określoną cenę.

Źródło: facebook.com/business

Partnerstwo między sklepami spożywczymi, lokalnymi restauracjami i dostawcami ma pomóc w tworzeniu ukierunkowanego, lokalnego zainteresowania ich produktami na Facebooku i Instagramie – komunikuje Meta. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj