Michał Grzebyk z początkiem marca 2023 roku awansował w ContentHouse na stanowisko PR & Content Marketing Directora. Z agencją jest związany od 2016 roku.
W nowej roli będzie odpowiedzialny za wprowadzanie i uruchamianie procesów strategicznych, zarówno dla klientów, jak i samej agencji. Jego zadaniem jest udział w rozwoju obsługi i efektywności współpracy z klientami. W najbliższym czasie będzie współodpowiedzialny za poszerzenie kompetencji zespołu w obszarze tworzenia contentu dla e-commerce oraz wprowadzanie rozwiązań technologicznych służących automatyzacji i analityce tworzonych treści.
Grzebyk we współpracy z zarządem ustala również ścieżki edukacyjne dla zespołu, obszary poszerzania kompetencji pracowników oraz plany rozwojowe.
Do tej pory, od maja 2020 roku, Grzebyk pełnił w ContentHouse funkcję Head of PR & Content Marketing, a wcześniej – PR & Content Marketing Managera. W agencji zaczynał jako PR Manager w 2016 roku.
Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w YPI Consulting, Grupie Adweb oraz The Nets. Ukończył filologię polską ze specjalizacją edytorską na Uniwersytecie Pedagogicznym. (mb)