Czeski fintech Fondee, pozwalający na inwestycje w fundusze akcji i obligacji typu ETF, styczniu 2023 roku zadebiutował w Polsce i zatrudnił Country Managera odpowiedzialnego za komunikację marketingową.
Stanowisko Head of Marketing Communications & Public Relations Polsce firma powierzyła Michałowi Kreczmańskiemu. Wesprze on rozwój czeskiego start-upu w naszym kraju.
Kreczmański z branżą komunikacji marketingowej i public relations jest związany od 17 lat. Przed dołączeniem do Fondee zarządzał polskim start-upem z branży wydawniczej – projektem PYTAKI, w ramach którego powstały gry planszowe.
Wcześniej natomiast pracował jako konsultant i ekspert pod własnym nazwiskiem, prowadząc markę KRECZMAŃSKI.com. Ma też doświadczenie agencyjne – przeszedł przez wiele szczebli kariery, od specjalisty, przez menedżera, do dyrektora. Pracował w MagnifiCO Marketing&PR Consultants, a także w MSL (grupa Publicis), gdzie był dyrektorem departamentu Reputation Management & Corporate Communications. (mb)